• 03-01-2024, 21:22:41
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Eğer varsa giderler nereden geçiyor, nereye aktarılıyor?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 03-01-2024, 21:24:03
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Depolanıyor.

    https://letmegooglethat.com/?q=u%C3%...t+nereye+gider
  • 03-01-2024, 21:24:25
    #3
    Evet mevcut. Kirli depo haznesinde birikirler. Her inişte yer hizmetleri firmaları atıkları alır hazneyi temizler ve uçaklara da temiz su yüklemesi yaparlar (Eğer uçakta ki temiz su yetersiz seviyede olursa ve kabin ekibi talep ederse.)
  • 03-01-2024, 21:24:25
    #4
    Yok yukardan şehirlerin üstüne manzaraya bakarak bildin mi ?☺️
  • 03-01-2024, 21:24:35
    #5
    Var, vakumlu haznelerde toplanıyor, asit benzeri bir sıvıyla, sıvı hale dönüştürülüyor, sonra boşaltılıyor.

    Bu arada yılın ilk uçak kazası olmuş, şimdi onu okuyordum
  • 03-01-2024, 21:25:39
    #6
    Gemide de var
  • 03-01-2024, 21:25:46
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Cevaplar için teşekkür ederim anlık kafama takıldı sorayım dedim
  • 03-01-2024, 21:26:00
    #8
    Delik var hocam direkt aşşağıya gidiyor otomatik
  • 03-01-2024, 21:26:22
    #9

    Affet hocam aklıma bu geldi atmadan duramicam 😁