eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Hali hazırda ufak tefek kazandıran bir haber sitem var. Onun için danışmak istedim sizlere. Dediklerinize dikkat ederek devam edeceğim.

Bana da "haber platformuna girme çok site var" dediler. Haklı olabilirler ama benim hep isteğimdi haber sitesi yapmak, yaptım ilk başta Wbots ile haber çektim deneme yaptım. Daha sonra wbots ile çektiğim haberlerin hepsini sildim. Şimdi el ile giriyorum. Bir kazancım da yok. Sadece isteğimi gerçekleştiriyorum. Önemli olan senin ne istediğindir. Geri kalan söylemleri sadece söylem olarak görebilirsin. Başarılar dilerim.