• 02-01-2024, 21:58:54
    #1
    Arkadaşlar hatay'da hassa'da ikamet etmekteyim yaklaşık olarak 2.5-3 aydır internetim yok. Hizmet aldığım firma netspeed türk telekom altyapısını kullanıyor. Zaten 7-8mpbs internet geliyordu oda 2-3 aydır yok cimerden türk telekoma yazdım. netspeedten defalarce talep oluşturdum yok altyapı çalışması var deniyor sürekli hiçbir çalışma da yok! ne yapacağımı şaşırdım. Mobil internet tarifelerine başvuralım dedik turkcell çok yüksek, vodafonede interneti geçtim şebeke kopuyor. Türk telekomun magnet tarifesine başvurucaktım onuda bölgeniz desteklemiyor diye vermediler. Önerisi olan ve ya yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı?
  • 02-01-2024, 21:59:30
    #2
    Çok geçmiş olsun.
  • 02-01-2024, 22:24:36
    #3
    Ay Telekom başvurun