bu yaylanın tavuklu pilavini önermem hocam sade pilav bile daha iyi geçen yedim merak edip bi tane aldım tadı hiç iyi değildi valla mecbur kalınca yenir ayrı konu
bu yaylanın tavuklu pilavini önermem hocam sade pilav bile daha iyi geçen yedim merak edip bi tane aldım tadı hiç iyi değildi valla mecbur kalınca yenir ayrı konu
Mecburiyetten maalesef hocam. Şehriyeli ya da garnitürlü alırım belki dediğiniz kadar kötüyse.
Bilmiyorum hocam, birkaç yıl önce olsa çekinmeden isterdim ama şu aralar insanlar çok ters gibi gözüküyor, ben de çekiniyorum böyle bir şey istemeye. Aslında o benim de aklıma gelmişti.
Geçen 5 liramı 5 birlik yapacaktım, şu oyuncak makinelerine atmak için.
"Yok abicim" diyip başından savdı adam beni. Çok kibar bir şekilde istemiştim halbuki.
Böyle terslenince de benim içimden kaskla ağzının ortasına vurma isteği geliyor o yüzden insanlara hiç bulaşmak istemiyorum. :d
Öyleleriyle sende uğraşacaksın hocam, 6₺lik bir şey alıp 10₺ vereceksin. Mecbur 4₺ bozuk verecek, 1₺yide bahşiş olarak bırak. 😊
Tam aradığım şey aslında hocam ama çok kötü yorum almış.
Onu bilemiyorum hocam da motosikletin Usbsine ya da powerbanke takıp 3-5 dkda sıcacık yapıyordu ama arkadastaki ürün tam olarak ne bilmiyorum, şekli aynı ama maraksı farklıdır belki.