• 29-12-2023, 11:35:49
    #10
    bu yaylanın tavuklu pilavini önermem hocam sade pilav bile daha iyi geçen yedim merak edip bi tane aldım tadı hiç iyi değildi valla mecbur kalınca yenir ayrı konu
  • 29-12-2023, 11:37:12
    #11
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yaylanın tavuklu pilavini önermem hocam sade pilav bile daha iyi geçen yedim merak edip bi tane aldım tadı hiç iyi değildi valla mecbur kalınca yenir ayrı konu
    Mecburiyetten maalesef hocam. Şehriyeli ya da garnitürlü alırım belki dediğiniz kadar kötüyse.
  • 29-12-2023, 11:39:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum hocam, birkaç yıl önce olsa çekinmeden isterdim ama şu aralar insanlar çok ters gibi gözüküyor, ben de çekiniyorum böyle bir şey istemeye. Aslında o benim de aklıma gelmişti.

    Geçen 5 liramı 5 birlik yapacaktım, şu oyuncak makinelerine atmak için.

    "Yok abicim" diyip başından savdı adam beni. Çok kibar bir şekilde istemiştim halbuki.

    Böyle terslenince de benim içimden kaskla ağzının ortasına vurma isteği geliyor o yüzden insanlara hiç bulaşmak istemiyorum. :d
    Öyleleriyle sende uğraşacaksın hocam, 6₺’lik bir şey alıp 10₺ vereceksin. Mecbur 4₺ bozuk verecek, 1₺’yide bahşiş olarak bırak. 😊
  • 29-12-2023, 11:40:19
    #13
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyleleriyle sende uğraşacaksın hocam, 6₺’lik bir şey alıp 10₺ vereceksin. Mecbur 4₺ bozuk verecek, 1₺’yide bahşiş olarak bırak. 😊
    Ehehehe çok iyiymiş 1 lira başlık bırakma olayı ama sorun 6 TL'lik bir şey kalmaması sadece.
  • 29-12-2023, 12:06:14
    #14
    Hocam şunlardan bak, motosiklet kamplarimizda kullanan arkadaşım vardı.
    https://www.ciceksepeti.com/lunchbox...ma-kcm59043365
  • 29-12-2023, 12:33:25
    #15
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunlardan bak, motosiklet kamplarimizda kullanan arkadaşım vardı.
    https://www.ciceksepeti.com/lunchbox...ma-kcm59043365
    Tam aradığım şey aslında hocam ama çok kötü yorum almış.
  • 29-12-2023, 12:34:18
    #16
    Börekçilere git yardımcı olurlar, Hiç utanmam çekinmem balkanlarda özellikle sıcak suyu çok istedim hiç bir sorun yaşamadım.
  • 29-12-2023, 13:01:46
    #17
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam aradığım şey aslında hocam ama çok kötü yorum almış.
    Onu bilemiyorum hocam da motosikletin Usbsine ya da powerbanke takıp 3-5 dkda sıcacık yapıyordu ama arkadastaki ürün tam olarak ne bilmiyorum, şekli aynı ama maraksı farklıdır belki.
  • 29-12-2023, 13:22:04
    #18
    Jel Reşo Yakıtını kullanabilirsin en kötü şartlarda