DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum hocam, birkaç yıl önce olsa çekinmeden isterdim ama şu aralar insanlar çok ters gibi gözüküyor, ben de çekiniyorum böyle bir şey istemeye. Aslında o benim de aklıma gelmişti.

Geçen 5 liramı 5 birlik yapacaktım, şu oyuncak makinelerine atmak için.

"Yok abicim" diyip başından savdı adam beni. Çok kibar bir şekilde istemiştim halbuki.

Böyle terslenince de benim içimden kaskla ağzının ortasına vurma isteği geliyor o yüzden insanlara hiç bulaşmak istemiyorum. :d
Öyleleriyle sende uğraşacaksın hocam, 6₺’lik bir şey alıp 10₺ vereceksin. Mecbur 4₺ bozuk verecek, 1₺’yide bahşiş olarak bırak. 😊