Fatura olarak ne koyacağımı bilemediğim için müşteri hizmetlerini aradım, mailleşmenizi atmanız yeterli dedi
Attım, 2 saat sonra tekrar SMS geldi, antrepo işlemi tamam vs diye
GÜMRÜKTEN GEÇMİŞ Mİ DEMEKTİR SON MESAJ
Edit : Eğer onaylandı demekse çok hızlı onay aldı, 1 saatte falan.
Teşekkürler , ss aşağıda
