• 28-12-2023, 15:10:29
    #1
    Merhaba, Logitechten garanti kapsamında yeni ürünüm gelecekti. Her şey okey vs 1 günde türkiyeye geldi ve gümrük işlemleri için ilk SMS geldi bana UPS tarafından, 3 4 soru cevapladım vs.

    Fatura olarak ne koyacağımı bilemediğim için müşteri hizmetlerini aradım, mailleşmenizi atmanız yeterli dedi

    Attım, 2 saat sonra tekrar SMS geldi, antrepo işlemi tamam vs diye

    GÜMRÜKTEN GEÇMİŞ Mİ DEMEKTİR SON MESAJ

    Edit : Eğer onaylandı demekse çok hızlı onay aldı, 1 saatte falan.

    Teşekkürler , ss aşağıda

  • 28-12-2023, 15:12:41
    #2
    Evet hocam gümrükten geçmiş
  • 28-12-2023, 15:16:05
    #3
    ylcumutcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam gümrükten geçmiş
    Çok teşekkürler, 1 saatte onay aldı çok şaşırdım bazıları günlerce beklemiş vs
  • 28-12-2023, 15:22:13
    #4
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler, 1 saatte onay aldı çok şaşırdım bazıları günlerce beklemiş vs
    Şu anda çalıştığım şirket sürekli olarak gümrük/çü ile irtibat halinde bazen araçlarımız erkenden bölgeye giriş yapabiliyorken bazen saatlerce bekliyorlar. Yoğunluğa göre değişebiliyor tabi her şey, şanslısınız.