• 27-12-2023, 00:05:27
    #10
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plastik enjeksiyon makinasıyla, bizde üretim yapıyoruz
    hocam en basit seri bi cihaz ortalama ne kadara mal olur? veya manuel bir cihaz.
  • 27-12-2023, 00:06:27
    #11
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d yazıcı çok uzun sürüyor hocam onla uğraşılmaz, manuel küçük enjeksiyon makinaları var aslında ama ne kadar iş görür orası muamma. Fuarlara gidip bakmak lazım. Nette fiyatları da göremiyoruz fazla.
    Daha evvel plastik sanayide çalıştım hocam her ürünün ayrı ham.maddesi kalibi vs var ciddi maliyetler döner. Siz hobi olarak başlangıç yapacaksınız o plastik ham maddeleri ve kimyasalları aldığınızda çoğunu çöp yapacaksınız ve o çöpleri tekrardan geri dönüşüm yapmak için makinalar almanız gerekmektedir yok ben face de gördüğüm gibi basit birseyler yapacağım diyorsanız kalibi ilk evvel kendiniz çıkartın silikon ile daha sonra o kalibin döküm halini yapın. Kalibi otomatik olarak çıkarmış olursunuz tabi bu ne kadar sağlıklı olur bilemem. Daha evvel ben bazı ürünlerin kalıplarını çıkarmak için slikon kullanarak çıkardım sonra alçı ve mermer tozu ile gerçek kalip olsuttup onun üzerinde denemeler yaptım.
  • 27-12-2023, 00:06:34
    #12
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en basit seri bi cihaz ortalama ne kadara mal olur? veya manuel bir cihaz.
    Cihazı 38 bin dolara almıştık bikaç ay önce.

    Kalıp ürüne göre değişiyor, yukarıdaki ürünlerden her birinin kalıbını ortalama 200k ya yaptırabilirsiniz.
  • 27-12-2023, 00:09:06
    #13
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı 38 bin dolara almıştık bikaç ay önce.

    Kalıp ürüne göre değişiyor, yukarıdaki ürünlerden her birinin kalıbını ortalama 200k ya yaptırabilirsiniz.
    anladım hocam, cihazın linki vb. var mı inceleyebileceğim? sanırım sizinki seri üretim bir cihaz. Bana basit saatte 10 - 30 adet alsam yetecek.
  • 27-12-2023, 00:13:45
    #14
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam, cihazın linki vb. var mı inceleyebileceğim? sanırım sizinki seri üretim bir cihaz. Bana basit saatte 10 - 30 adet alsam yetecek.
    Hocam bu genel olarak adetle alakalı değilde makine nin tonajıyla alakalı bir durum.

    bizimki chen hsong 150 ton