• 25-12-2023, 22:42:07
    #1


  • 25-12-2023, 22:42:36
    #2
    *********** sitesi gibi
  • 25-12-2023, 22:44:06
    #3
    Yok hocam değil parça kontör bayiliği bu kontör ve faturada var
  • 25-12-2023, 22:48:52
    #4
    Hiç mi hazır tema, script filan yoktu. İnternete ilk bağlandığım senelerde akrep nalanın sitesi vardı ona benziyor. Bence hazır tema kurun basit olmuş.
  • 25-12-2023, 23:06:57
    #5
    Hocam bu epin yazılımı değil bayilik bu ama apiside var apisini epin yazılımına uyarlayip temasını değiştirip satabilirsin