Kim bilir kadına neler yaşatmıssındır.
HATA TEK TARAFLI DEĞİLDİR
Çocukken beni komşunun köpeği ısırdı bir daha yanına gitmedim Neden ? Çünkü ben erkeğim Beni rahatsız eden birinin yanına gidip durmam
Karım benden boşandı demiyor Kadın deli başıma bela oldu diyor
Ama elbette erkek tarafı da haksız Ayıp yahu o kadara yaşanmışlık var kez becerememiş insan 5 te yarım eder bu kadar kindar olmayın yardımcı olun biraz.