Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumda bir şey yapmayın o halde iletisimsizlik ve uzaklasmaktan başka bir çare yok kendisini assa intihar etsede sizin için bir önemi olmamalı
öylede olmuyor kendimi suçlu hissediyorum