• 22-12-2023, 18:37:59
    #1
    OlduBil bugün bana bir mesaj gönderdi 6 aydır kullanılmayan hesaplardan 9.95 TL kesilecek dedi.
    Kaale almadım ve hesabımı kapattırdım.
    Şimdi yine mesaj attı. Bazı şeylere olacak, olmayacak, kesilecek, kesilmeyecek vs. Çok değişik bir mesaj gönderdi.
    Şikayet etsem mi ?
  • 22-12-2023, 18:44:41
    #2
    btk onaylı hocam kimi kime şikayet edeceksin?
  • 22-12-2023, 18:46:30
    #3
    paparada da var aynı muhabbet fiyatta aynı 9,95
  • 22-12-2023, 20:23:41
    #4
    İşlem yapmayıp banka niyetine kullanan kişiler için ücret alıyor