Xbox one s sahibiyim gamepass ile fifa 23 oynuyorum şu anda indirimle birlikte fifa 24 336 tlye geliyor nays vs kullanarak sizce mantıklı mı old gen new gen muhabbeti nedir?
Evet hocam ben fifa 23e giriş yaparken çıkıyor fifa 24e yükseltin diye 420 tl yazıyor biraz da fc veriyor nays da %20sinü geri veriyor 336tlye denk geliyor