• 21-12-2023, 15:58:04
    #1
    Selamın aleyküm elinde gainer veya kreatin olan var mı ? Alıpta kullanmayan veya alıpta az kullanan arkadaşlar ? İsim marka fiyat olarak pm atar mısınız
  • 21-12-2023, 16:09:23
    #2
    Konu sahibinin izni ile bana da lazım
  • 21-12-2023, 16:14:22
    #3
    4 kg ronic var havalı pakette , 2kg olanı açık 5-6 ölçek kullanıldı açık olan.