• 21-12-2023, 15:00:21
    #19
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de öyle oldu işte, Instreet kendi mağazasında denedim, Instreet hepsiburada hesabından aldım
    Çok garip, büyük firmaların böyle bir şey yaptığını hiç görmemiştim ama, esnaflar yapıyor diye biliyordum hep.

    Adamlar resmen dükkanlarına/mağazalarına kimse gelmesin istiyor.
  • 21-12-2023, 15:08:48
    #20
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo dahil 10 tl mi hocam ? kargo parası olmasa internet iyi olabilir fakat kargo ücreti çok. internet fiyatının altına aradığınız çoğu hırdavat ürününü size gönderebilirim kargo ücreti alıcıya ait olacak şekilde.
    Özelden ulaştım size, dönüşünüzü beklemekteyim.
  • 21-12-2023, 15:17:55
    #21
    İnternette başka mağazadan alışveriş yapmanız iki tıka bakar. Ama reelde öyle değil büyük ihtimal bunu bildikleri için reelde fiyatlar biraz daha pahalı Ayrıca üründe kusur vs çıkarsa direkt gidip değiştirebilirsiniz ama internetten alınca bir ton uğraş.
  • 21-12-2023, 15:20:07
    #22
    Valla şehirde dükkan masrafları çok. Yüksek kiralar ödüyorlar o nedenle olabilir. Ben küçük bir yerde yaşıyorum internetten daha ucuza alabiliyorum böyle de bir durum var. Hatta ben de şaşırıyorum internetten bakıyorum daha pahalı o yuzden hıc ugrasmıyorum.
  • 21-12-2023, 16:49:49
    #23
    😀😀😀 hocam bu üründen kâr ettiğinizimi düşünüyorsunuz acaba. Evet trendyolda 11 tl kargoyla beraber 60 tl. İşletmenin kargo ile anlaşması vardır kargo ücreti 20 tldir 40 tlye yine ürünü satmış oluyorlar😀😀
  • 21-12-2023, 17:38:22
    #24
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😀😀😀 hocam bu üründen kâr ettiğinizimi düşünüyorsunuz acaba. Evet trendyolda 11 tl kargoyla beraber 60 tl. İşletmenin kargo ile anlaşması vardır kargo ücreti 20 tldir 40 tlye yine ürünü satmış oluyorlar😀😀
    Dostum 1 adet almıyorum üründen 100lerce alıyorum
  • 21-12-2023, 17:39:36
    #25
    Kira, muhasebe, faturalar (elektrik,su,internet) personel gideri vs.....
  • 21-12-2023, 18:19:38
    #26
    Valla, ben bunları anlayamıyorum. Nasıl satıyorlar. Kendi üretimim bir ürün var, üretim fiyatıninda altında satıyorlar + kargosuda var..
  • 21-12-2023, 21:54:36
    #27
    3m'den şaşmamam gerektiğini öğreten marka. yapıştırdığım askılık 2 günde düşmüştü bununla