Valla şehirde dükkan masrafları çok. Yüksek kiralar ödüyorlar o nedenle olabilir. Ben küçük bir yerde yaşıyorum internetten daha ucuza alabiliyorum böyle de bir durum var. Hatta ben de şaşırıyorum internetten bakıyorum daha pahalı o yuzden hıc ugrasmıyorum.