• 21-12-2023, 14:44:54
    #10
    Harbi ben de anlamıyorum o olayı. Bunlar online pazarlara komisyon falan ödüyorlar, asıl oranın daha pahalı olması gerek, ama haberi olmayan insanları kazıklayayım ayağına dükkanlarında ürünler daha pahalı. Ben hiç fiziki olarak alışveriş yapmıyorum artık umurumda değil, kendi bacaklarına sıkıyorlar. Ödesinler o zaman komislyonu ağlamasınlar.

    Sözüm herkese değil elbette. Fiziki mağazanızda ürünleri ucuz yapın ki hem internetten gelecek diye beklemek zorunda kalmayalım hem de karın %100'ünü siz kazanın. Bakın nasıl artıyor dükkanınıza gelenler.

    Ben artık dibimde satılan ürünğ bile internetten alıyorum. Aynı ürün ama dükkanınfa adamın iki kat daha pahalı.

    Nereden biliyorum bunları. Hepiniz gezip görebilirsiniz.

    Mesela toz gözlüğü alacağım internette 16 TL, gerçekten de hakkı 16 TL, MR. DIY'e gittim orada da 16 TL, hırdavatçıda aynı ürün 30 TL.

    Niye böyle yapıyorsun harbiden?
  • 21-12-2023, 14:47:28
    #11
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo?
    Yüksek adetli aldığımda kargo bedavaya geliyor
  • 21-12-2023, 14:48:28
    #12
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu ürün
    https://www.trendyol.com/meg/cift-ta...2mt-p-36800857 iki tanesi yine 20 kargo ile 53.19 yapıyr



    Yüksek adetli alıyorum hocam kargo free
  • 21-12-2023, 14:50:11
    #13
    hırdavatçının fiyatını beğenmediğiniz için internetten aldınız haber değeri nedir anlamadım
  • 21-12-2023, 14:50:23
    #14
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbi ben de anlamıyorum o olayı. Bunlar online pazarlara komisyon falan ödüyorlar, asıl oranın daha pahalı olması gerek, ama haberi olmayan insanları kazıklayayım ayağına dükkanlarında ürünler daha pahalı. Ben hiç fiziki olarak alışveriş yapmıyorum artık umurumda değil, kendi bacaklarına sıkıyorlar. Ödesinler o zaman komislyonu ağlamasınlar.

    Sözüm herkese değil elbette. Fiziki mağazanızda ürünleri ucuz yapın ki hem internetten gelecek diye beklemek zorunda kalmayalım hem de karın %100'ünü siz kazanın. Bakın nasıl artıyor dükkanınıza gelenler.

    Ben artık dibimde satılan ürünğ bile internetten alıyorum. Aynı ürün ama dükkanınfa adamın iki kat daha pahalı.

    Nereden biliyorum bunları. Hepiniz gezip görebilirsiniz.

    Mesela toz gözlüğü alacağım internette 16 TL, gerçekten de hakkı 16 TL, MR. DIY'e gittim orada da 16 TL, hırdavatçıda aynı ürün 30 TL.

    Niye böyle yapıyorsun harbiden?
    haftasonu ayakkabı alalım diye gezdik, avmler, outletler vs, alacağım iki ayakkabı toplam en ucuz bulduğumuz 4150 tl yapıyordu. sonra eve geldim açtım hepsiburadayı toplam 2983 tlye aldım.
    Sanırım yakında avm vs. de kalmayacak, ufacık araştırma yapabilen kim niye ürüne %30dan daha fazla versin ki, saçmalık.
  • 21-12-2023, 14:51:16
    #15
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu ürün
    https://www.trendyol.com/meg/cift-ta...2mt-p-36800857 iki tanesi yine 20 kargo ile 53.19 yapıyr ZARARDASIN



    Bu tarz fiyatlamalarda başka ihtiyaçlarınızı da alarak amaç sepeti ücretsiz kargo limitine çıkartmak. O şekilde uygun oluyor.
  • 21-12-2023, 14:53:08
    #16
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftasonu ayakkabı alalım diye gezdik, avmler, outletler vs, alacağım iki ayakkabı toplam en ucuz bulduğumuz 4150 tl yapıyordu. sonra eve geldim açtım hepsiburadayı toplam 2983 tlye aldım.
    Sanırım yakında avm vs. de kalmayacak, ufacık araştırma yapabilen kim niye ürüne %30dan daha fazla versin ki, saçmalık.
    Ben artık kıyafet, ayakkabı bile almıyorum. Her şeyim internetten.

    Ama benim bahsettiğim olay o değil hocam. Şöyle örneklendireyim;

    Bir firma var mezurayı 50 TL'ye satıyor Trendyol mağazasında ama gidip de dükkanından almak istesen 100 TL. Aynı firma, aynı ürün. Esnaf bunu hep yapıyor.
  • 21-12-2023, 14:53:57
    #17
    bbcq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hırdavatçının fiyatını beğenmediğiniz için internetten aldınız haber değeri nedir anlamadım
    Haber sayfası mı dostum burası
  • 21-12-2023, 14:55:46
    #18
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık kıyafet, ayakkabı bile almıyorum. Her şeyim internetten.

    Ama benim bahsettiğim olay o değil hocam. Şöyle örneklendireyim;

    Bir firma var mezurayı 50 TL'ye satıyor Trendyol mağazasında ama gidip de dükkanından almak istesen 100 TL. Aynı firma, aynı ürün. Esnaf bunu hep yapıyor.
    Benim de öyle oldu işte, Instreet kendi mağazasında denedim, Instreet hepsiburada hesabından aldım