Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftasonu ayakkabı alalım diye gezdik, avmler, outletler vs, alacağım iki ayakkabı toplam en ucuz bulduğumuz 4150 tl yapıyordu. sonra eve geldim açtım hepsiburadayı toplam 2983 tlye aldım.
Sanırım yakında avm vs. de kalmayacak, ufacık araştırma yapabilen kim niye ürüne %30dan daha fazla versin ki, saçmalık.
Ben artık kıyafet, ayakkabı bile almıyorum. Her şeyim internetten.

Ama benim bahsettiğim olay o değil hocam. Şöyle örneklendireyim;

Bir firma var mezurayı 50 TL'ye satıyor Trendyol mağazasında ama gidip de dükkanından almak istesen 100 TL. Aynı firma, aynı ürün. Esnaf bunu hep yapıyor.