Harbi ben de anlamıyorum o olayı. Bunlar online pazarlara komisyon falan ödüyorlar, asıl oranın daha pahalı olması gerek, ama haberi olmayan insanları kazıklayayım ayağına dükkanlarında ürünler daha pahalı. Ben hiç fiziki olarak alışveriş yapmıyorum artık umurumda değil, kendi bacaklarına sıkıyorlar. Ödesinler o zaman komislyonu ağlamasınlar.
Sözüm herkese değil elbette. Fiziki mağazanızda ürünleri ucuz yapın ki hem internetten gelecek diye beklemek zorunda kalmayalım hem de karın %100'ünü siz kazanın. Bakın nasıl artıyor dükkanınıza gelenler.
Ben artık dibimde satılan ürünğ bile internetten alıyorum. Aynı ürün ama dükkanınfa adamın iki kat daha pahalı.
Nereden biliyorum bunları. Hepiniz gezip görebilirsiniz.
Mesela toz gözlüğü alacağım internette 16 TL, gerçekten de hakkı 16 TL, MR. DIY'e gittim orada da 16 TL, hırdavatçıda aynı ürün 30 TL.
Niye böyle yapıyorsun harbiden?
İnternette 10₺ Hırdavatçıda 40₺
27
●1.392
- 21-12-2023, 14:44:54
- 21-12-2023, 14:47:28Yüksek adetli aldığımda kargo bedavaya geliyoremretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 14:48:28Yüksek adetli alıyorum hocam kargo freeobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 14:50:23haftasonu ayakkabı alalım diye gezdik, avmler, outletler vs, alacağım iki ayakkabı toplam en ucuz bulduğumuz 4150 tl yapıyordu. sonra eve geldim açtım hepsiburadayı toplam 2983 tlye aldım.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım yakında avm vs. de kalmayacak, ufacık araştırma yapabilen kim niye ürüne %30dan daha fazla versin ki, saçmalık. - 21-12-2023, 14:51:16Bu tarz fiyatlamalarda başka ihtiyaçlarınızı da alarak amaç sepeti ücretsiz kargo limitine çıkartmak. O şekilde uygun oluyor.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 14:53:08Ben artık kıyafet, ayakkabı bile almıyorum. Her şeyim internetten.Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama benim bahsettiğim olay o değil hocam. Şöyle örneklendireyim;
Bir firma var mezurayı 50 TL'ye satıyor Trendyol mağazasında ama gidip de dükkanından almak istesen 100 TL. Aynı firma, aynı ürün. Esnaf bunu hep yapıyor. - 21-12-2023, 14:53:57Haber sayfası mı dostum burasıbbcq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 14:55:46Benim de öyle oldu işte, Instreet kendi mağazasında denedim, Instreet hepsiburada hesabından aldımDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


