• 21-12-2023, 09:02:22
    #1
    Özellikle amazondan satış yapanlar için bir uyarıda bulunacağım yaklaşık 2 yıldır amazondan satış yapan bir firmayız
    ürünleri kendi anlaşmamız ile gönderiyoruz ve sms onayı ile müşteriye teslim ediliyor buraya kadar sorun yok

    Müşteri ürünü teslim almasına rağmen ve sitemde teslim edildi olmasına rağmen A-Z açıyor ve ürünü teslim almadım diyor amazon araştırma yapmadan direkt para iadesi yapıyor
    başımıza neredeyse hafta 1 2 defa geliyor itirazlarımıza rağmen amazon teslim edildiğine dair kanıt bulamadık deyip para iadesi yapıyor (artık kargocu her teslimde selfi çeksin diye yasa teklifinde bulunacak duruma geldik) kargo takip nuamarsından bakınca teslim olmuş ve sms onayı ile teslim olmuş.
    Bende araştırma yaptım aynı kişiler satın alıyor sonra teslim almadım diyor bunu amazona da bildirdik sonuç yok

    Amazondan satış yapanlar bu dolandırıcılara dikkat edin hem üründen oluyorsun hem kusurlu sipariş oranı artıyor hemde kargo ödüyorsunuz. Diğer hiç bir pazar yerinde bu yönde bir açık yokken sözde dünya devi olduğunu söyleyen amazon böyle ucuz numaralar ile mücadele etmiyor.
  • 21-12-2023, 09:07:35
    #2
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle amazondan satış yapanlar için bir uyarıda bulunacağım yaklaşık 2 yıldır amazondan satış yapan bir firmayız
    ürünleri kendi anlaşmamız ile gönderiyoruz ve sms onayı ile müşteriye teslim ediliyor buraya kadar sorun yok

    Müşteri ürünü teslim almasına rağmen ve sitemde teslim edildi olmasına rağmen A-Z açıyor ve ürünü teslim almadım diyor amazon araştırma yapmadan direkt para iadesi yapıyor
    başımıza neredeyse hafta 1 2 defa geliyor itirazlarımıza rağmen amazon teslim edildiğine dair kanıt bulamadık deyip para iadesi yapıyor (artık kargocu her teslimde selfi çeksin diye yasa teklifinde bulunacak duruma geldik) kargo takip nuamarsından bakınca teslim olmuş ve sms onayı ile teslim olmuş.
    Bende araştırma yaptım aynı kişiler satın alıyor sonra teslim almadım diyor bunu amazona da bildirdik sonuç yok

    Amazondan satış yapanlar bu dolandırıcılara dikkat edin hem üründen oluyorsun hem kusurlu sipariş oranı artıyor hemde kargo ödüyorsunuz. Diğer hiç bir pazar yerinde bu yönde bir açık yokken sözde dünya devi olduğunu söyleyen amazon böyle ucuz numaralar ile mücadele etmiyor.
    Amazon NA'da teslim ederken fotoğraf çekiyor Burada yapmıyor mu ?
  • 21-12-2023, 09:10:07
    #3
    onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazon NA'da teslim ederken fotoğraf çekiyor Burada yapmıyor mu ?
    kendi anlaşmamız ile çalışıtığımız için resim yükleme yok ama özellikle sms onayı ile yolluyoruz
  • 21-12-2023, 09:10:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle amazondan satış yapanlar için bir uyarıda bulunacağım yaklaşık 2 yıldır amazondan satış yapan bir firmayız
    ürünleri kendi anlaşmamız ile gönderiyoruz ve sms onayı ile müşteriye teslim ediliyor buraya kadar sorun yok

    Müşteri ürünü teslim almasına rağmen ve sitemde teslim edildi olmasına rağmen A-Z açıyor ve ürünü teslim almadım diyor amazon araştırma yapmadan direkt para iadesi yapıyor
    başımıza neredeyse hafta 1 2 defa geliyor itirazlarımıza rağmen amazon teslim edildiğine dair kanıt bulamadık deyip para iadesi yapıyor (artık kargocu her teslimde selfi çeksin diye yasa teklifinde bulunacak duruma geldik) kargo takip nuamarsından bakınca teslim olmuş ve sms onayı ile teslim olmuş.
    Bende araştırma yaptım aynı kişiler satın alıyor sonra teslim almadım diyor bunu amazona da bildirdik sonuç yok

    Amazondan satış yapanlar bu dolandırıcılara dikkat edin hem üründen oluyorsun hem kusurlu sipariş oranı artıyor hemde kargo ödüyorsunuz. Diğer hiç bir pazar yerinde bu yönde bir açık yokken sözde dünya devi olduğunu söyleyen amazon böyle ucuz numaralar ile mücadele etmiyor.
    ben bi ara aliexpressten 2500 TL lik bi ürün almıştım elime geldi çok beğendim fakat uygulamayı pek bilmediğim için siparişlerde bi buton vardı bastım iade gibi birşeymiş parayı geri iade etmişlerdi 3 gün sonra
    sadece orda deÄŸil o sorun
    tabi ben bunu bile isteye yapmamıştım
  • 21-12-2023, 09:14:59
    #5
    Senin ki yine iyiymiÅŸ
    Ben de adam ürünü almamak için yırtık geldi diye bıçak ile kesen falan vardı
  • 21-12-2023, 09:22:19
    #6
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ki yine iyiymiÅŸ
    Ben de adam ürünü almamak için yırtık geldi diye bıçak ile kesen falan vardı
    maaesef öyleleri var eksik geldi diye resim atmış yandaki camda yansımada diğer ürün gözüküyordu daha kötüsü de varmış
  • 21-12-2023, 09:25:33
    #7
    2025 den sonra bu sorunlar ortadan kalkacak gibi dursa da bir açık mutlaka çıkar.
  • 21-12-2023, 12:21:45
    #8
    Hocam mutlaka şikayet edin. THH ne online olarak başvurup hakkınızı arayın.
  • 21-12-2023, 16:17:05
    #9
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2025 den sonra bu sorunlar ortadan kalkacak gibi dursa da bir açık mutlaka çıkar.
    neden 25 kaçırdığım bir haber mi var