• 21-12-2023, 02:52:36
    #19
    Fake hocam herkese atıyorlar https://www.r10.net/off-topic/392474...bah-sabah.html
  • 21-12-2023, 02:53:59
    #20
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam fake dediğini gibi, yazık oldu paraya 1 asgari maaşdan fazla hatta sanırım buradaki arkadaşın konusunda yazan adrese göndermişti tam emin değilim ama benziyor rakamları 😂
  • 21-12-2023, 02:54:17
    #21
    MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki rat da yememiştir cihazı iPhone 11 çünkü, yemesi zor bence ama giden para oldu bunu akıl edememiş Apple cihazda rat kolay kolay yenmiyor diye biliyorum
    Rat yada trojan yemesi için jailbreak olunmuş İphone gerekli. Diğer türlü küçük çaplı haçkerin rat atma lüksü yok.
  • 21-12-2023, 02:54:38
    #22
    Çok zor maalesef. Muhtemelen yurtdışından yapmışlardır. Bir uygulama duymuştum, çalınan e-devlet veritabanını kullanıyorlar, milyonlarca kişinin soy ağacına, telefon numaralarına varana dek tüm bilgilerine ulaşılabiliyor. E-devlet hacklenip duruyor sürekli zaten. internette veri setlerini satıyorlar. Dolandırıcılar da alıp bir nevi madencilik yapıyor maalesef. Geçmiş olsun.
  • 21-12-2023, 06:26:01
    #23
    Dün mü neydi birine daha böyle mesaj gelmişti hatta forumda paylaşmıştı
  • 21-12-2023, 08:40:51
    #24
    Hocam Ibana gönderilen parayı bile 1-2 senede zor buluyorlar, ona da uğraşırlarsa, kripto vs sanmıyorum uğraşsınlar.
  • 21-12-2023, 10:04:23
    #25
    Fake mail hepsi itibar etmeyin. Hocam sizin konunuza gelecek olursak parayi crypto değil de başka şekilde yollasaymış belki bir derece bulunurdu o şahıs fakat şu an çok zor gibi gözüküyor. Gene de uğraşın belki bir şeyler çıkacaktır.
  • 21-12-2023, 10:10:05
    #26
    bir ara bana da mail geldi, oysa ki benim PC'de kamera bile yoktu
  • 21-12-2023, 17:11:10
    #27
    aynı durum başıma geldi geçmiş konularımda mevcut konuyu yargıya taşıdım hala cevap yok muhtemelen takipsizlik