Çok zor maalesef. Muhtemelen yurtdışından yapmışlardır. Bir uygulama duymuştum, çalınan e-devlet veritabanını kullanıyorlar, milyonlarca kişinin soy ağacına, telefon numaralarına varana dek tüm bilgilerine ulaşılabiliyor. E-devlet hacklenip duruyor sürekli zaten. internette veri setlerini satıyorlar. Dolandırıcılar da alıp bir nevi madencilik yapıyor maalesef. Geçmiş olsun.