Papara erişim engeli yedim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara erişim engeli yedim
9
●
582
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Papara erişim engeli yedim
1
2
21-12-2023, 01:03:07
#10
Polo
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlginç, Açıldığından beridir kullanırım 1 kere sorun yaşamadım(Sözleşmeli hesap)
Allah izin verirse 3 sene olacak benim papara kullanmam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler