Metin_Turkey zamanlarından oynardım. Sonradan Alesta oldu tabii. Chunjo zihinsel. İlk yarı insan kılıcı takanlardanım. Ruh vuruşuma dayanabilecek babayiğit arardım o derece. Hey gidi günler.
Etkinlik olur diye sabah internet kafaya sıraya girmiştik.
Olmadı o gün 19 Mayıs veya 23 Nisan dı
Geceden sabaha kafamda alacagım itemin hayalini kurardım
İstiklal de başlamıştık sonra Osmanlı açılınca oraya geçtik. Günde 1 biyolog verip, bk okuyorduk, vadide grup kasılıyorduk. O yıldan bu zamana kadar hala görüştüğüm arkadaşlarım var, hatta ailecek görüştüğüm bile var. Hey gidi günler hey.
İstiklaldim bende sariates, swore, xXxredxXx , eskiden haliskarnas felan