Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstiklal de başlamıştık sonra Osmanlı açılınca oraya geçtik. Günde 1 biyolog verip, bk okuyorduk, vadide grup kasılıyorduk. O yıldan bu zamana kadar hala görüştüğüm arkadaşlarım var, hatta ailecek görüştüğüm bile var. Hey gidi günler hey.
İstiklaldim bende sariates, swore, xXxredxXx , eskiden haliskarnas felan