• 20-12-2023, 16:05:04
    #28
    Aynısını PVP tarzı açın ve de Dekont babında kanıt olarak (Şu, şu kadar açık kalacak) deyin...

    Garanti bir başlangıç yapayım... Hatta reklam konusunda da destek vereyim.. Çok özledim yavvv...


  • 20-12-2023, 16:11:23
    #29
    Metin_Turkey zamanlarından oynardım. Sonradan Alesta oldu tabii. Chunjo zihinsel. İlk yarı insan kılıcı takanlardanım. Ruh vuruşuma dayanabilecek babayiğit arardım o derece. Hey gidi günler.
  • 20-12-2023, 16:12:08
    #30
    Evet, Tuva da oynarken 16 lvl görev bugunu bulup herkese söyleyen bendim.. Lise1 falandım.. ve okçuydum... yargılamayın
  • 20-12-2023, 17:08:24
    #31
    eskiler eskiden güzeldi be, aynı serveri getirip önünüze koysunlar keyif alırsanız ben bir şey bilmiyorum. denendi.
  • 20-12-2023, 19:19:51
    #32
    Yeniçeri deydik bizde. Güzel grubumuz vardı ilk skill açanlardandık ilk 9 eşyalara sahip olanlardandık. O günler eskide kaldı.
  • 20-12-2023, 19:38:18
    #33
    bizim internet kafede tolgatotti2 kendi laptopuyla gelip oynuyordu onu izlemek için kuyruk oluyorduk. Ne günlerdi bee :/
  • 21-12-2023, 01:20:09
    #34
    Etkinlik olur diye sabah internet kafaya sıraya girmiştik.
    Olmadı o gün 19 Mayıs veya 23 Nisan dı
    Geceden sabaha kafamda alacagım itemin hayalini kurardım
  • 21-12-2023, 07:17:30
    #35
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstiklal de başlamıştık sonra Osmanlı açılınca oraya geçtik. Günde 1 biyolog verip, bk okuyorduk, vadide grup kasılıyorduk. O yıldan bu zamana kadar hala görüştüğüm arkadaşlarım var, hatta ailecek görüştüğüm bile var. Hey gidi günler hey.
    İstiklaldim bende sariates, swore, xXxredxXx , eskiden haliskarnas felan
  • 21-12-2023, 09:31:38
    #36
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını PVP tarzı açın ve de Dekont babında kanıt olarak (Şu, şu kadar açık kalacak) deyin...

    Garanti bir başlangıç yapayım... Hatta reklam konusunda da destek vereyim.. Çok özledim yavvv...


    Hardmt2 diye bir yer var, bir bakın isterseniz hocam. Beğenirseniz bende başlarım

    ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstiklaldim bende sariates, swore, xXxredxXx , eskiden haliskarnas felan
    Güzel zamanlardı, Metin2 TR yönetimi 1-99 aynı mantıkla nostalji bir yer açsa patlar gider, ben ve benim gibi binlercesi başlar. Paralar paralar