oyun oynamıyorum. bolca foto çekiyorum(profesyonel beklentim yok. evrak fotoları) video neredeyse cektiğim yok. yalnız uzun saatler nette geciriyorum.beklentim şarjın hızlı dolması net kullanımımda ısınma kasma donma olmaması( youtube videoları da izliyorum bolca)
https://www.hepsiburada.com/huawei-n...-HBC00004HPNDD
Bu telefon alınır mı dostlar? link
2
●182
- 15-12-2023, 03:50:52
- 15-12-2023, 04:03:09Merhaba, bu fiyat aralığında 'Yanlışım varsa düzeltirler', vergi affı vardı. Yani 15/18K değerinde bir cihazı bu tutara alabiliyorsunuz.
Bir bakın isterseniz.is_gelistirme bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.