• 15-12-2023, 03:50:52
    #1
    oyun oynamıyorum. bolca foto çekiyorum(profesyonel beklentim yok. evrak fotoları) video neredeyse cektiğim yok. yalnız uzun saatler nette geciriyorum.beklentim şarjın hızlı dolması net kullanımımda ısınma kasma donma olmaması( youtube videoları da izliyorum bolca)


    https://www.hepsiburada.com/huawei-n...-HBC00004HPNDD
  • 15-12-2023, 04:03:09
    #2
    Merhaba, bu fiyat aralığında 'Yanlışım varsa düzeltirler', vergi affı vardı. Yani 15/18K değerinde bir cihazı bu tutara alabiliyorsunuz.
    Bir bakın isterseniz.
    • is_gelistirme
    is_gelistirme bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2023, 11:23:39
    #3
    Huawei Nova 5T kullanıcısıyım, Kesinlikle alınır. Fakat tek eksi yanı ön kamera çözünürlüğü düşük, hızlı şarj gücü 22.5W dolayısıyla gün içerisinde zor biter, ancak şarjının dolması 2 saati bulur bilginize.