• 14-12-2023, 15:16:02
    #1
    asp.net web forms da mail göndermek için yazdığım kod resimde ki şekilde fakat catch bloğuna giriyor ve hata veriyor;

    hatanın çözülmesi gerekiyor



  • 14-12-2023, 15:34:11
    #2
    EnableSsl=false;

    yaptıktan sonra portunuzu sslsiz port olarak değiştirin muhtemelen 587 olacaktır. Bazı sunucular 3. parti yazılımlarda ssl ile gönderimde sıkıntı çıkarıyor. Son projelerden birinde yaşamıştım.
  • 14-12-2023, 15:39:04
    #3
    SmtpClient sc = new SmtpClient
    {
    Port = 587,
    Host = "mailhost",
    EnableSsl = false,
    Credentials = new NetworkCredential("eposta", "apisifre")
    };

    MailMessage mail = new MailMessage();
    mail.From = new MailAddress("eposta", "Başlık");
    mail.To.Add("Gidecek mail");
    mail.Subject = "KONU";
    mail.IsBodyHtml = true;
    mail.Body = "E-posta içeriği";
    sc.Send(mail);
    Bunu kullanabilirsin kendim kullanıyorum
  • 14-12-2023, 15:45:29
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SmtpClient sc = new SmtpClient
    {
    Port = 587,
    Host = "mailhost",
    EnableSsl = false,
    Credentials = new NetworkCredential("eposta", "apisifre")
    };

    MailMessage mail = new MailMessage();
    mail.From = new MailAddress("eposta", "Başlık");
    mail.To.Add("Gidecek mail");
    mail.Subject = "KONU";
    mail.IsBodyHtml = true;
    mail.Body = "E-posta içeriği";
    sc.Send(mail);
    Bunu kullanabilirsin kendim kullanıyorum
    Denedim fakat farklı bir hata verdi;

    System.Net.WebException: Uzak ad çözülemedi: 'mailhost'
  • 14-12-2023, 15:46:37
    #5
    mactavishevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim fakat farklı bir hata verdi;

    System.Net.WebException: Uzak ad çözülemedi: 'mailhost'
    mailhost yazdığım yere nereden alıyorsan maili oranın mail host adresini yazacaksın. Gmail ise smtp.gmail.com gibi
  • 14-12-2023, 15:55:33
    #6
    suatbuyukboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EnableSsl=false;

    yaptıktan sonra portunuzu sslsiz port olarak değiştirin muhtemelen 587 olacaktır. Bazı sunucular 3. parti yazılımlarda ssl ile gönderimde sıkıntı çıkarıyor. Son projelerden birinde yaşamıştım.
    birden fazla forumdan çeşitli kodlar aldım denedim fakat yine sonuç alamadım, 587 yerine 465 de denedim ssl'i true denedim false denedim yine de hata veriyor