• 14-12-2023, 11:51:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    17 yaşındayım uşakta yaşıyorum buradan dışarı hiç çıkmadım Hayatımda ilk kez il dışına çıktım şu an Manisa'ya gidiyoruz çok büyük yer ya dağları volkanlarini gördük hayatımda bu kadar güzel yerler görmedim cidden çok güzel ya gidebilirsen İzmir'e gidicez hayatımda İzmir'i sadece fotoğraflardan gördüm ve hayatım boyunca hiç deniz görmedim sizce nasıl tepki veririm İzmir çok lüks biryer diyorlar hayatımda hiç bir yeri gezmedim insanlari sosyete falan diyorlar nasıl bir yer
  • 14-12-2023, 11:53:45
    #2
    İyi eğlenceler anın tadını çıkar güzel kardeşim.
  • 14-12-2023, 12:36:52
    #3
    Kazasız belasız gidince artık nasıl bir his kendin anlarsın.