#gecmiş olsun r10.net - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
#gecmiş olsun r10.net
30
●
2.132
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
#gecmiş olsun r10.net
1
2
3
4
11-12-2023, 23:59:23
#28
ReferXchange
Webmaster forumunda sanıyorum vpn siz girilemiyor olsa da; vpn kullanamadığı için giremeyen %1 2 olacaktır
12-12-2023, 01:48:39
#29
kertenkele01
Bende de Vpn siz girilebiliyor.
12-12-2023, 02:25:42
#30
lXenonl
Ben vpn olmadan sadece google DNS ile giriş yapabiliyorum.
8.8.8.8/8.8.4.4 resmen 10 yıl geri gittik be kardeşim bu nedir.
12-12-2023, 03:39:46
#31
Ayan1907
Vpn'i r10 için kullanacağım hiç aklıma gelmezdi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler