• 11-12-2023, 23:59:23
    #28
    Webmaster forumunda sanıyorum vpn siz girilemiyor olsa da; vpn kullanamadığı için giremeyen %1 2 olacaktır
  • 12-12-2023, 01:48:39
    #29
    Bende de Vpn siz girilebiliyor.
  • 12-12-2023, 02:25:42
    #30
    Ben vpn olmadan sadece google DNS ile giriş yapabiliyorum.
    8.8.8.8/8.8.4.4 resmen 10 yıl geri gittik be kardeşim bu nedir.
  • 12-12-2023, 03:39:46
    #31
    Vpn'i r10 için kullanacağım hiç aklıma gelmezdi