• 11-12-2023, 11:58:33
    #10
    Bunların bir kısmı köydedir bir kısmı hastanededir. Bir kısmıda gelecek ödemeyle iade yapacaklarını söyler. Hep aynı dümendir.
  • 11-12-2023, 11:58:38
    #11
    Hocam hukuksal geçerliliği olan bir freelancer sözleşmesi hazırlamayı denedin mi?
  • 11-12-2023, 12:06:50
    #12
    Wordpress
    En iyisi sözleşmeli çalışmak.
  • 11-12-2023, 12:07:32
    #13
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para yokmuş galiba hacım

    https://youtu.be/qmACPXHPiVk?si=sji__UzXiTGX4jlv
    • ardabasar
    ardabasar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2023, 12:10:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeyi baştan alacaksınız veya yuzde 75'ini alın hocam önden
    Hocam ödemeyi baştan vermiyorlar güvenmedikleri için..
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığı ayıp hocam valla geçmiş olsun
    Sağ olun hocam.
    rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "paran bende" okuduğun anda o kişiden uzaklaş. Ne zaman bunu yazan birine denk geldiysem ödeme alamadım. Geçmiş olsun.
    Bakalım ben alabilecek miyim Alamazsam gidip firmadan ödemeyi alamadım deyip isteyeceğim hocam. Yerleri yurtları belli. Bu arada işbirlikçi olduğu için mecburen vermek zorunda.
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların bir kısmı köydedir bir kısmı hastanededir. Bir kısmıda gelecek ödemeyle iade yapacaklarını söyler. Hep aynı dümendir.
    Haklısın hocam.. Bizimkinin bir ayağı hastanede
    poineandlimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hukuksal geçerliliği olan bir freelancer sözleşmesi hazırlamayı denedin mi?
    Yok hocam maalesef. Fatura vs kesemediğim için o toplara hiç giremiyorum..
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi sözleşmeli çalışmak.
    Kesinlikle.
  • 11-12-2023, 12:11:09
    #15
    En temizi referanslı çalışmak.Referanslara bakarlar.Beğenirlerse işi ödeme ile birlikte verirler.Daha sonra ufak çaplı revizyon yapılır işe göre.Diğer türlüsü emeğinize yazık cidden
  • 11-12-2023, 12:12:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Android_Hatti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En temizi referanslı çalışmak.Referanslara bakarlar.Beğenirlerse işi ödeme ile birlikte verirler.Daha sonra ufak çaplı revizyon yapılır işe göre.Diğer türlüsü emeğinize yazık cidden
    Yeni yaka olduğumdan referans 1-2 tane hocam. İlerleyen zamanlarda daha iyi olur inşallah.
  • 11-12-2023, 12:13:46
    #17
    "paran bende" ne arkadaşım.. benim param neden sende.
    şu video geldi aklıma

    https://www.youtube.com/watch?v=f2xp91b057A
  • 11-12-2023, 12:13:52
    #18
    Derste izledim gülme tuttu hoca kızdı ama kizmasina değdi 😆