Neden ödemeleri insanlar sallıyor?
44
●1.774
- 11-12-2023, 11:58:38Hocam hukuksal geçerliliği olan bir freelancer sözleşmesi hazırlamayı denedin mi?
- 11-12-2023, 12:07:32
- 11-12-2023, 12:10:34Üyeliği durdurulduHocam ödemeyi baştan vermiyorlar güvenmedikleri için..Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ olun hocam.ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım ben alabilecek miyimrodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alamazsam gidip firmadan ödemeyi alamadım deyip isteyeceğim hocam. Yerleri yurtları belli. Bu arada işbirlikçi olduğu için mecburen vermek zorunda.
Haklısın hocam.. Bizimkinin bir ayağı hastanedeCrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam maalesef. Fatura vs kesemediğim için o toplara hiç giremiyorum..poineandlimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle.shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 12:11:09En temizi referanslı çalışmak.Referanslara bakarlar.Beğenirlerse işi ödeme ile birlikte verirler.Daha sonra ufak çaplı revizyon yapılır işe göre.Diğer türlüsü emeğinize yazık cidden
- 11-12-2023, 12:12:22Üyeliği durdurulduYeni yaka olduğumdan referans 1-2 tane hocam. İlerleyen zamanlarda daha iyi olur inşallah.Android_Hatti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 12:13:46"paran bende" ne arkadaşım.. benim param neden sende.
şu video geldi aklıma
https://www.youtube.com/watch?v=f2xp91b057A - 11-12-2023, 12:13:52Derste izledim gülme tuttu hoca kızdı ama kizmasina değdi 😆Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alamazsam gidip firmadan ödemeyi alamadım deyip isteyeceğim hocam. Yerleri yurtları belli. Bu arada işbirlikçi olduğu için mecburen vermek zorunda.