ödemeyi baştan alacaksınız veya yuzde 75'ini alın hocam önden
Hocam ödemeyi baştan vermiyorlar güvenmedikleri için..
yaptığı ayıp hocam valla geçmiş olsun
Sağ olun hocam.
"paran bende" okuduğun anda o kişiden uzaklaş. Ne zaman bunu yazan birine denk geldiysem ödeme alamadım. Geçmiş olsun.
Bakalım ben alabilecek miyim

Alamazsam gidip firmadan ödemeyi alamadım deyip isteyeceğim hocam. Yerleri yurtları belli. Bu arada işbirlikçi olduğu için mecburen vermek zorunda.
Bunların bir kısmı köydedir bir kısmı hastanededir. Bir kısmıda gelecek ödemeyle iade yapacaklarını söyler. Hep aynı dümendir.
Haklısın hocam.. Bizimkinin bir ayağı hastanede
Hocam hukuksal geçerliliği olan bir freelancer sözleşmesi hazırlamayı denedin mi?
Yok hocam maalesef. Fatura vs kesemediğim için o toplara hiç giremiyorum..
En iyisi sözleşmeli çalışmak.
Kesinlikle.