Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeyi baştan alacaksınız veya yuzde 75'ini alın hocam önden
Hocam ödemeyi baştan vermiyorlar güvenmedikleri için..
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptığı ayıp hocam valla geçmiş olsun
Sağ olun hocam.
rodokarde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"paran bende" okuduğun anda o kişiden uzaklaş. Ne zaman bunu yazan birine denk geldiysem ödeme alamadım. Geçmiş olsun.
Bakalım ben alabilecek miyim Alamazsam gidip firmadan ödemeyi alamadım deyip isteyeceğim hocam. Yerleri yurtları belli. Bu arada işbirlikçi olduğu için mecburen vermek zorunda.
CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunların bir kısmı köydedir bir kısmı hastanededir. Bir kısmıda gelecek ödemeyle iade yapacaklarını söyler. Hep aynı dümendir.
Haklısın hocam.. Bizimkinin bir ayağı hastanede
poineandlimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hukuksal geçerliliği olan bir freelancer sözleşmesi hazırlamayı denedin mi?
Yok hocam maalesef. Fatura vs kesemediğim için o toplara hiç giremiyorum..
shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi sözleşmeli çalışmak.
Kesinlikle.