Arkadaş herkes ana sağlayıcı olmuş. Sipariş giriyoruz eksik gönderim oluyor elemana belirtiyoruz o ona, o ona iletiyor vs vs şeklinde ilerliyolar. boş muhabbetler yani.
Reklama gerek yok.
Gerçekten kullandığınız önerdiğiniz bir ana sağlayıcı var mı beyler?
Kim Bu Ana Sağlayıcılar?
20
●1.998
- 10-12-2023, 22:31:29
- 10-12-2023, 22:33:45durumun bende farkındayım hocam :/Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2023, 22:35:58Bilinen panelleri e book ile verenleri anlamıyorum hocamokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2023, 22:36:33merakla bekliyorumokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2023, 22:39:48Yüksek bütçeniz varsa siz de olabilirsiniz.eysocialmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek 100k adet hesabınız var .Proxyleriniz vs var .Takip botu veya beğeni botu da yapabilirim size çoklu hızlı için ama hesaplar sağlam vs spam olursa kapanma düşme olabilir tabi.
Tekli olarak hazır elimde mevcut zaten .Çerez botu ve sonra çerezle girip işlem yapan vs .
Ek olarak anasağlayıcılar konulara pek yazmazlar çünkü direk müşteri yerine bayiler ile iletişime geçer genelde.