Arkadaş herkes ana sağlayıcı olmuş. Sipariş giriyoruz eksik gönderim oluyor elemana belirtiyoruz o ona, o ona iletiyor vs vs şeklinde ilerliyolar. boş muhabbetler yani.
Reklama gerek yok.
Gerçekten kullandığınız önerdiğiniz bir ana sağlayıcı var mı beyler?