• 09-12-2023, 01:24:40
    #10
    iş garantiyse git.eski cazipliği olmasada yinede fırsatlar çıkabilir karşına zamanla
  • 09-12-2023, 03:14:40
    #11
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil bilmeden yapabileceğin tek iş bulaşık yıkamadır
    Katılıyorum
  • 09-12-2023, 12:52:46
    #12
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil bilmeden yapabileceğin tek iş bulaşık yıkamadır
    Yaşayıp göreceğiz hocam.
  • 09-12-2023, 13:01:40
    #13
    1700 2k arasi ortalama fiyat ideal ama size tutulta 1.5k verirse degmez siz oraya meslek ogrenerek git aşçı değilsen tabi
  • 09-12-2023, 18:10:28
    #14
    Almanyanın 1/4 ü Göçmen. Bunun da büyük bir kısmı Türk. Dil konusunda sıkıntı çekmezsiniz diye düşünüyorum.
  • 09-12-2023, 18:27:07
    #15
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyanın 1/4 ü Göçmen. Bunun da büyük bir kısmı Türk. Dil konusunda sıkıntı çekmezsiniz diye düşünüyorum.
    Türk restoranı olacağı için bende öyle düşünüyorum hocam. Dilimi geliştirene kadar idare edebilirim galiba.
  • 09-12-2023, 22:53:00
    #16
    bildiğim kadarı ile o öyle hemen almanyaya görütmek o kadar kolay değil.yanlışda biliyor olabilirim ama bir ara böyle birşeyler okuduğumu hatırlıyorum
    almanya önce almanyada işçi ara bul çalıştır der.eğer aradığı niteliklere sahip birini bulamazsan ab ülkelerinden bul der,eğer yine bulamazsan 3. ülkelerden getir der.
    almanyaya getirilicek kişinin almanyada bulunamayan biri olması lazım ki türkiyeden götürsünler. o yüzden o gitme işi o kadar da kolay değil bildiğimm kadarı ile.
  • 10-12-2023, 00:44:59
    #17
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarı ile o öyle hemen almanyaya görütmek o kadar kolay değil.yanlışda biliyor olabilirim ama bir ara böyle birşeyler okuduğumu hatırlıyorum
    almanya önce almanyada işçi ara bul çalıştır der.eğer aradığı niteliklere sahip birini bulamazsan ab ülkelerinden bul der,eğer yine bulamazsan 3. ülkelerden getir der.
    almanyaya getirilicek kişinin almanyada bulunamayan biri olması lazım ki türkiyeden götürsünler. o yüzden o gitme işi o kadar da kolay değil bildiğimm kadarı ile.

    Bende tam bilmiyorum hocam ama o kişi orayı bilen ve orada işletmesi zaten olan biri muhtemelen bunları düşünmüştür. Aşçılar vb ile anlaşmış olduğuna göre gidilebiliyordur diye düşünüyorum.
  • 10-12-2023, 00:58:23
    #18
    Hocam gitme planınız varsa mart nisan ayına kadar tüm vize randevulari dolu isterseniz önceden randevunuzu alın.