Arkadaşlar size de durum böyle mi? Mesela sağ tarafı açıksa sol taraf tıkalı oluyor veya tam tersi oluyor. Ama hiçbir zaman çift tarafının da açık olduğunu hatırlamıyorum. Google'dan araştırdığımda insanın anatomisinin bu şekilde olduğunu söylüyor ya da sinüzit gibi şeylerle ölüme kadar sürüklüyor.

Sizler neler düşünüyorsunuz?
Teşekkürler.