benim sol taraf 3 yıldır kapalı,çok sıcakta biraz açılıyor,soğuk oluncada 2 side kapanıyor,şu soruna bile çözüm bulamadılar çoğu insanda aynı sorun var,bir iki doktara gittim antibiyotik ve burun spreyi yazıp yazıp gönderiyorlar hiç bir işe yaramıyor