Malum twitterin hastagleri amacı dışında kullanıldığı için hiç girip bakmıyorum.
Takip ettiğim haberlerin twitlerine yorum atanlara baktığımda son 10 gündür hep 1-2 emoji ya da meme's paylaşan twitter hesapları var. Bu da benim o haber için yapılan yorumları okumamı engelliyor.
Bu yorumları yapan profillere girip baktığımda sanki bot kurmuşlar gibi anında emoji ya da video falan atıyorlar tweetlere.
Böyle bir bot mu çıktı yoksa bu arkadaşlar işşiz mi?
100'den fazla hesabı sessize aldım hala türüyorlar zd
Twitterde herkes bunu kullanıyor??
2
●194
- 05-12-2023, 13:27:18
