rsmalee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Ben dahi trendyolda fazla olmamama rağmen bunu çözdüm

Ürünü sepete ekliyorlar satın alım yapmıyorlar ve ürün sepetten düşüyor hatta bunun için 10 yakın destek talebi açtım her birine dönüşleri şu şekildedir.
Aşşağıda belirttiğim gibi onlarcası.
Trendyol son zamanlarda mı bilmiyorum satıcıya karşı yaptığı muamele hiç hoş değil

Sorun değil mağazamı kapatıyorum
3 milyon TL satışım var son 20 günde ve mağazamı tamamen n11 aktaracağım oradan devam edeceğim
Süreki özür dilemeler vb daha sonra müşteri temsilcisi bilgisizliği telefonda farklı konuşmalar destek mesajlarına farklı dönüşler
Hiç birinin bir birinden haberi yok


