Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef
Ben dahi trendyolda fazla olmamama rağmen bunu çözdüm

Ürünü sepete ekliyorlar satın alım yapmıyorlar ve ürün sepetten düşüyor hatta bunun için 10 yakın destek talebi açtım her birine dönüşleri şu şekildedir.
Aşşağıda belirttiğim gibi onlarcası.
Trendyol son zamanlarda mı bilmiyorum satıcıya karşı yaptığı muamele hiç hoş değil
Sorun değil mağazamı kapatıyorum
3 milyon TL satışım var son 20 günde ve mağazamı tamamen n11 aktaracağım oradan devam edeceğim


Süreki özür dilemeler vb daha sonra müşteri temsilcisi bilgisizliği telefonda farklı konuşmalar destek mesajlarına farklı dönüşler
Hiç birinin bir birinden haberi yok




Ben Trendyol ile bazı sorunlar yaşıyordum bunu çok defa söyledim çözüm üretmediler fatura kesme ile uğraşmamak için HepsiBurada sayfamı aktif tutmuyordum Trendyol'a kızdım bir ürünü HepsiBurada'da sattım sadece ve satış rakamını Trenyola gösterdim şimdi nasıl bu kadar fatura keseceğim onu düşünüyorum Trendyol hemen geri dönüş yaptı hiç olmadık komisyonlar ile 1 hafta satış tanımladılar