• 02-12-2023, 15:21:53
    #1
    Merhaba, bu kulaklığı kullanan var mı aranızda? Nasıl iyi mi? Bilgi verecek varsa çok sevinirim
    Astro A40-TR Headset
  • 02-12-2023, 15:35:41
    #2
    2016 yilinda astro a40 kullanmıştım memnundum. Şuan piyasasina baktım da bu fiyatlar etmeyebilir
  • 02-12-2023, 15:48:39
    #3
    Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 yilinda astro a40 kullanmıştım memnundum. Şuan piyasasina baktım da bu fiyatlar etmeyebilir
    2. el 2100₺ ye alacağım hocam hiç türkçe içerik bulamadım kulaklıkla alakalı
  • 02-12-2023, 16:09:33
    #4
    Banada yurtdışından arkadaş getirmişti ses seviyesini yeterli seviye pubg oynadığım zamanlar sesden memnundum
  • 02-12-2023, 16:27:46
    #5
    Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada yurtdışından arkadaş getirmişti ses seviyesini yeterli seviye pubg oynadığım zamanlar sesden memnundum
    Teşekkürler bilgi için hocam benim için en önemli şey kulağı ağrıtmaması gerek. Kulaklık kullanamıyorum kulağımın yanları falan ağrıyor. Bu kulaklıkta umarım yaşamam bu sorunu