• 30-11-2023, 13:19:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    17 yaşındayım bu yaşıma kadar kendim işlerde calistin internetten kazandım ortalama 20 bin TL birşey biriktirdim ve halen devam ediyorum şu an dahada kazanmaya gayret gösteriyorum elimde elektrikli bisikletin var onu satıp bütün Parana gram altın almak istiyorum ortalama 12 13 gram altın ediyor ve bu para yükselirse çok kar edeceğim ailemde diyor al diye çok mantıklı bir yatırım 500 600 TL kazanan bile yeterli en az
  • 30-11-2023, 13:20:23
    #2
    17 yaşındasın şimdi alıp 30 yaşına kadar bekleteceksen kar edersin ama yarın birgün bozacaksan alma
    fazla da reklam etme kendini 20 bin tl - 20 bin tl diye Allah daha çok versin hava atıyormuş gibi olmuş her konuda
  • 30-11-2023, 13:20:38
    #3
    Altın mantıklı bence
  • 30-11-2023, 13:21:11
    #4
    1 Tl paran varsa bile yarısıyla altın al. Yatırım iyidir.
  • 30-11-2023, 13:21:59
    #5
    Büyük şirketlerden hisse al ytd
  • 30-11-2023, 13:23:00
    #6
    ne zaman 30 olduğunu anlamazsın kesinlikle altın al ve bozdurma temel ihtiyacın olmadıkça askerlik vs
  • 30-11-2023, 13:23:09
    #7
    Altın alırken en kısık makas ile nerden alabiliriz acaba?

    Bankalarda çok fark var , kapalı çarşı bana uzak , kuyumcular öpüyor
  • 30-11-2023, 13:26:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kar edersin ama paran enflasyon karşısında puf olur gider.
  • 30-11-2023, 13:28:44
    #9
    altın alın mantıklı