• 29-11-2023, 23:00:27
    #1
    Son zamanlarda cidden forumda artık hayali insanlar dolaşıyor gibi hissediyorum.


    Birkaç örnek vererek detaylandırıcam sadece bana mı oluyor bu meraklardayım...

    Haber siteleri için bir bot kodlamaya karar verdim. Bunun için wordpress altyapısı kullanan birinin sitesine kodlayacağımı ve o kişiye ücretsiz ömürlük lisans vereceğimi söyledim. Herhangi bir şifre vs de talep etmedim tek istediğim sitenin urlsini yazması ki bende test yaparak botu kodlayacaktım. Konuya yorum yapanlar ne mesajlara bakıyor ne dönüş yapıyorlar
    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...odluyorum.html

    https://www.r10.net/programlama/3900...ustom-bot.html
    Bu tarz bir bot istedi birisi bota ek olarak şu kısımlarıda ekletmek istedi ve tamamen otomatik hale getirmemi istedi. Normalde 50$ ile anlaşıcaktık yani 1.000₺ ye 750₺ bütçem dedi yine tamam dedim. Prensiplerim gereği yazılımı yaptıktan sonra ödeme alıyorum ödeme almadım kendisinden ve Şimdi mesajlarada bakmıyor. Bot ise %95 bitti kaldı elimizde :/

    https://www.r10.net/bot-program-alis...on-kodlat.html
    Ücretsiz birine bot kodlayacağımı söyledim birisi ulaştı botu kodlayacaktım aylık max 50-80₺ vds ücreti ödeyecekti çok pahalı olur dedi meajlarada bakmadı php ilede kodlayabilirdim istediği botu :/


    https://www.r10.net/kodlama-yazilim-...im-edelim.html
    C# - vb.net dillerinde ücretsiz yardımcı olalım dedik 1 kişi yazdı sadece


    Uzun lafı kısası forumda paylaştığım konular bu kadar değersiz şeyler mi, yoksa ÜCRETSİZ yazdığım için önyargımı oluyor insanlarda. Bir kâr amacı gütmüyorum bazı şeylerde ücretsiz olarak kendimi geliştirmek adına yardımcı olmak istiyorum beklediğim ilgiyi almıyor konular. Belki de sorun bendedir..
    • Kelaseth
    • selcuksofta
    Kelaseth ve selcuksofta bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-11-2023, 23:02:27
    #2
    Üzdü : /
  • 29-11-2023, 23:02:31
    #3
    Biz de 1 satırlık kod yardımı isteriz kimse cevap vermez
  • 29-11-2023, 23:03:54
    #4
    Hocam ücretsiz olunca başına üşüşüyorlar işte ne siteleri vardır ne bilgileri öyle ücretsiz mezar ver girip yatsınlar. Sen bundan sonra yapacağın iyilikleri karşındakini seçerek yap...
  • 29-11-2023, 23:04:34
    #5
    Site linki istediğiniz için kimse kendisini belli etmek istemiyor olabilir.

    50$ yani 1000 tl istediğiniz bota 200 tl teklif gelmiş olabilir.

    Böyle bakmak gerek

    Değer konusuna gelince gemisini yürüten kaptan..
  • 29-11-2023, 23:16:13
    #6
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 1 satırlık kod yardımı isteriz kimse cevap vermez
    Kendim r10da kodlama konusunda yardım konuları gördüğüm zaman bilgim dahilinde ise mutlaka yardımcı oluyorum. Hatta selenium konusunda bana ulaşan bir arkadaşa özelden yardımcı oldum baya.

    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretsiz olunca başına üşüşüyorlar işte ne siteleri vardır ne bilgileri öyle ücretsiz mezar ver girip yatsınlar. Sen bundan sonra yapacağın iyilikleri karşındakini seçerek yap...
    Haklı olabilirsiniz hocam, sadece bu mesajlara dönmeme durumları can sıkıcı oluyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site linki istediğiniz için kimse kendisini belli etmek istemiyor olabilir.

    50$ yani 1000 tl istediğiniz bota 200 tl teklif gelmiş olabilir.

    Böyle bakmak gerek

    Değer konusuna gelince gemisini yürüten kaptan..
    Evet 50$ edecek bir bot değil belki fakat bu bot sayesinde sınırsız bir şekilde https://seaart.ai/ sitesinde resim üretebiliyor. Ek olarak istediği otomatikleştirme ve şu kısımlarıda kendisi program üzerinden yönetebiliyor %95 bitirdim verdiğim zaman çöp oldu
  • 29-11-2023, 23:16:20
    #7
    Forumun alışkanlık haline getirdiği 1 milyonluk proje 50 TL ye satılıyorsa ve sen ücretsiz dediğin halde bir de VPS ücreti var bunun diyosan bunun neresi ücretsiz demiştir.

    Sadece tahmin
  • 29-11-2023, 23:16:28
    #8
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 1 satırlık kod yardımı isteriz kimse cevap vermez
    Kendim r10da kodlama konusunda yardım konuları gördüğüm zaman bilgim dahilinde ise mutlaka yardımcı oluyorum. Hatta selenium konusunda bana ulaşan bir arkadaşa özelden yardımcı oldum baya.

    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretsiz olunca başına üşüşüyorlar işte ne siteleri vardır ne bilgileri öyle ücretsiz mezar ver girip yatsınlar. Sen bundan sonra yapacağın iyilikleri karşındakini seçerek yap...
    Haklı olabilirsiniz hocam, sadece bu mesajlara dönmeme durumları can sıkıcı oluyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site linki istediğiniz için kimse kendisini belli etmek istemiyor olabilir.

    50$ yani 1000 tl istediğiniz bota 200 tl teklif gelmiş olabilir.

    Böyle bakmak gerek

    Değer konusuna gelince gemisini yürüten kaptan..
    Evet 50$ edecek bir bot değil belki fakat bu bot sayesinde sınırsız bir şekilde https://seaart.ai/ sitesinde resim üretebiliyor. Ek olarak istediği otomatikleştirme ve şu kısımlarıda kendisi program üzerinden yönetebiliyor %95 bitirdim verdiğim zaman çöp oldu
  • 29-11-2023, 23:17:32
    #9
    ''u tarz bir bot istedi birisi bota ek olarak şu kısımlarıda ekletmek istedi ve tamamen otomatik hale getirmemi istedi. Normalde 50$ ile anlaşıcaktık yani 1.000₺ ye 750₺ bütçem dedi yine tamam dedim. Prensiplerim gereği yazılımı yaptıktan sonra ödeme alıyorum ödeme almadım kendisinden ve Şimdi mesajlarada bakmıyor. Bot ise %95 bitti kaldı elimizde :/ ''

    Bunun için şikayet konusu açabiliyordun sanırım yanlış olmasın ama