''u tarz bir bot istedi birisi bota ek olarak şu kısımlarıda ekletmek istedi ve tamamen otomatik hale getirmemi istedi. Normalde 50$ ile anlaşıcaktık yani 1.000₺ ye 750₺ bütçem dedi yine tamam dedim. Prensiplerim gereği yazılımı yaptıktan sonra ödeme alıyorum ödeme almadım kendisinden ve Şimdi mesajlarada bakmıyor. Bot ise %95 bitti kaldı elimizde :/ ''
Bunun için şikayet konusu açabiliyordun sanırım yanlış olmasın ama