Son zamanlarda cidden forumda artık hayali insanlar dolaşıyor gibi hissediyorum.


Birkaç örnek vererek detaylandırıcam sadece bana mı oluyor bu meraklardayım...

Haber siteleri için bir bot kodlamaya karar verdim. Bunun için wordpress altyapısı kullanan birinin sitesine kodlayacağımı ve o kişiye ücretsiz ömürlük lisans vereceğimi söyledim. Herhangi bir şifre vs de talep etmedim tek istediğim sitenin urlsini yazması ki bende test yaparak botu kodlayacaktım. Konuya yorum yapanlar ne mesajlara bakıyor ne dönüş yapıyorlar
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...odluyorum.html

https://www.r10.net/programlama/3900...ustom-bot.html
Bu tarz bir bot istedi birisi bota ek olarak şu kısımlarıda ekletmek istedi ve tamamen otomatik hale getirmemi istedi. Normalde 50$ ile anlaşıcaktık yani 1.000₺ ye 750₺ bütçem dedi yine tamam dedim. Prensiplerim gereği yazılımı yaptıktan sonra ödeme alıyorum ödeme almadım kendisinden ve Şimdi mesajlarada bakmıyor. Bot ise %95 bitti kaldı elimizde :/

https://www.r10.net/bot-program-alis...on-kodlat.html
Ücretsiz birine bot kodlayacağımı söyledim birisi ulaştı botu kodlayacaktım aylık max 50-80₺ vds ücreti ödeyecekti çok pahalı olur dedi meajlarada bakmadı php ilede kodlayabilirdim istediği botu :/


https://www.r10.net/kodlama-yazilim-...im-edelim.html
C# - vb.net dillerinde ücretsiz yardımcı olalım dedik 1 kişi yazdı sadece


Uzun lafı kısası forumda paylaştığım konular bu kadar değersiz şeyler mi, yoksa ÜCRETSİZ yazdığım için önyargımı oluyor insanlarda. Bir kâr amacı gütmüyorum bazı şeylerde ücretsiz olarak kendimi geliştirmek adına yardımcı olmak istiyorum beklediğim ilgiyi almıyor konular. Belki de sorun bendedir..