• 25-11-2023, 22:52:14
    #28
    içerde cara içmeyin çıkın balkonda için hasta olursunuz bak buradaki sikayet eden komsu sana iyilik yapıyor
  • 25-11-2023, 22:58:49
    #29
    Yasak değildir ancak evin içerisinde sigara dumanı rahatsız etmiyor mu hocam. Ben evde sigara içen arkadaşımın evine gidince direk camı, pencereyi açıyorum, evde ağır bir koku oluyor. Sigara içtiğim halde aşırı rahatsız ediyor.
  • 26-11-2023, 08:22:01
    #30
    Hangi sigarayı içiyorsunuz hocam 2 kat yukarıya kadar çıkabiliyor dumanı
  • 26-11-2023, 10:23:14
    #31
    evde değil de dışarıda içmek yasak olsa iyi olurdu. Hele duraklarda vs kesinlikle yasaklanması lazım. Japonya gibi kulübe yapsınlar içmek isteyen gitsin orada içsin
  • 26-11-2023, 11:13:30
    #32
    sorsan kapalı mekanlarda sigara içmek de yasak. bi gezinin bakalım mekanları
  • 26-11-2023, 11:43:13
    #33
    md_
    Üyeliği durduruldu
    ev sahibi iseniz yüz vermeyin bunlara. diğer dairelerin kokusunu şeyini vb çekmek istemeyen gidip müstakil evde yaşayabilir.
  • 26-11-2023, 12:40:48
    #34
    "Özel yaşam alanında ki faliyetlerimin hukuka aykırı şekilde izlenmesi ve ifşa edilmesi" başlığı ile sende şikayetçi ol bak o komşuya ne oluyor..

    Breee mariiii... öyle komşunun ben var ya!!!
  • 26-11-2023, 12:51:00
    #35
    Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hem komşuya gidecek kokuyu kesecek, hem kendi sağlığınız için de şu ürünü almalısınız. Ben de odamda günlük 1 paket sigara içiyorum, e hava soğuk cam açsam ya da sürekli balkona çıksam üşüteceğim.

    Çözümü şu üründe
    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/pro...-feed&v=1.25.5


    Bunu aldıktan sonra odayı sadece sabah 10 dakika havalandırmam yetiyor, sigara yaktığım an otomatik devreye girip o ağır kokuyu kesiyor.

    %100 olmasa da %90 koku gidiyor.
    https://www.hepsiburada.com/beko-bek...HBCV00002QS80V
    aynı şekilde bekonun bu ürünü de bizim işimizi çözdü
    şikayetçi olur mu bilmem de rahatsız oluyor ise, empati yapın.
  • 26-11-2023, 15:31:16
    #36
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sigarayı içiyorsunuz hocam 2 kat yukarıya kadar çıkabiliyor dumanı
    camel yellow tütün ama benimkinin kokusu değildir muhtemelen o

    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modlarin attigi yoruma bak
    hocam kötü birşey dememiş bilgi vermiş aslında