@temafabrikacom; sitesinden 350 ₺ bir tema satın aldık 20 saat geçmesine rağmen ne sipariş onaylandı nede dönüş alabildik r10 mesaj attım destekten yazdım whatsapp yazdım şirket numaralarını aradım hiçbir dönüş alamıyoruz bilgisi olan var mıdır ?