Arkadaşlar zımba alıcam da bana çok iyi olmadına gerek yok ama kötüde olmasın ortda düzey ve orta bütçeli bir bildiğiniz zımba markası var mı? Küçük zımbalardan o fotokopicilerdeki gibi büyük olandan değil