• 19-11-2023, 00:42:27
    #1
    Arkadaşlar merhaba memleketimizde imkanlarımız olmadığı için günlük 200 TL'ye çalışmaya başladım. Ailemi bırakıp gidemiyorum kış günü o yüzden bu şartlar da çalışmak zorundayım Ama önümüz kış olduğu için eskiden devlet kömür yardımı yapıyordu ama şimdi onuda alamıyoruz. Elinde iş imkanı olan varsa gece gündüz internetten yapabileceğim herşeyi yapabilirim böyle bir konuda verdiğim rahatsızlık varsa affola 😞🙂
  • 19-11-2023, 01:12:33
    #2
    Hocam öncelikle merhaba, sosyal yardım alabilmek için bulunduğunuz il/ilçenin en yakın sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına müracaat edin. Oraya gidip durumunuzu anlatın. Daha sonra size bir form veriyorlar gelir bilgisi , ailede kaç kişi yaşıyor hasta olan varmı vb bunları içeren bir form. Daha sonrasında formu oraya teslim ediyorsunuz. Uygun görülürse adresinizi ziyaret ediyorlar. Şuanda Aile destek veriyorlar aylık 850 ile 1300 TL arası. Şartlarınız uygunsa o yardımı alabilirsiniz. Birde çok zordaysanız ordan rica edin acil nakdi yardım da verdikleri olabiliyor. Gittiğinizde kömür vs yardımınada başvurmak istediğinizi belirtin. Ayrıca ek olarak belediyeye de gidip yardım başvurusu yapın. Belediye ayrı sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı ayrı yardım yapıyor. Belediye gıda, giyim vb yardımlar yapıyor
  • 19-11-2023, 01:15:55
    #3
    Halitbey41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle merhaba, sosyal yardım alabilmek için bulunduğunuz il/ilçenin en yakın sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfına müracaat edin. Oraya gidip durumunuzu anlatın. Daha sonra size bir form veriyorlar gelir bilgisi , ailede kaç kişi yaşıyor hasta olan varmı vb bunları içeren bir form. Daha sonrasında formu oraya teslim ediyorsunuz. Uygun görülürse adresinizi ziyaret ediyorlar. Şuanda Aile destek veriyorlar aylık 850 ile 1300 TL arası. Şartlarınız uygunsa o yardımı alabilirsiniz. Birde çok zordaysanız ordan rica edin acil nakdi yardım da verdikleri olabiliyor. Gittiğinizde kömür vs yardımınada başvurmak istediğinizi belirtin. Ayrıca ek olarak belediyeye de gidip yardım başvurusu yapın. Belediye ayrı sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı ayrı yardım yapıyor. Belediye gıda, giyim vb yardımlar yapıyor
    Allah razı olsun hocam