Forum siteleri bizimkinden çok geride gibi geldi, sanki 2001 tr forum siteleri scripti kullanıyorlar ayrıca ibraniceyi translate tam çeviremiyor, çeviriler tam anlaşılmıyor. ibranice yazısı gözümü aşırı yordu benden bu kadar

EDİT: FORUMLARA BAKTIM, ÜYELERİN YAZDIKLARINA BAKTIM HABER SİTELERİNE BAKTIM. BİRAZ DAHA DEVAM EDERSEM İSRAİLDEN YANA OLACAĞIM, MEDYANIN GÜCÜNÜN FARKINA VARIYOR İNSAN BÖYLE DURUMLARDA. BİZİMKİSİNİN TAM TERSİ HABERLER VAR.
Hamas'ın çocukları siper ederek çatışma görüntüleri vs var forumlarda medya bize neyi bilmemizi isterse biz onu biliyoruz çok acı
