• 16-11-2023, 23:52:10
    #1
    şimdi bu arkadaşın forumda 20 30 kişiye verdiği 30 40 bin tl değerindeki eksi puanı nasıl sildiririz profilimizden? adam banlandı gitti de ize 25 30 bin girdi gibi oldu selam vermeden xD
  • Kabul Edilen Cevap
  • 16-11-2023, 23:52:38
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    reportlayın hocam kaldırıyorlar.
  • 16-11-2023, 23:53:27
    #3
    Modlar ilgileniyor basit iş.
  • 16-11-2023, 23:53:40
    #4
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reportlayın hocam kaldırıyorlar.
    saolun hocam tamamdır
  • 16-11-2023, 23:53:42
    #5
    Ben raporladım silinir inşallah bana 20 bin tl eksi puan vermiş bana insafiyetli çıktı gene
  • 16-11-2023, 23:53:57
    #6

    Report ederseniz silinir.
  • 16-11-2023, 23:55:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İlgili tradeyi reportlarsanız kısa sürede işlem sağlanır.